EXTRA RETUR ATU TECH

Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH

termen de retur 30 de zile atu tech a2t.ro

Stim cat de greu este sa te hotarasti la un produs si ne-am dat seama ca multi dintre voi ar dori sa testeze produsele inainte de instalare. Astfel am creat serviciul EXTRA RETUR ATU TECH

Beneficiile acestui sistem de retur reprezinta suplimentarea cu inca 16 zile calendaristice* a termenului de retur legal.

*pentru a beneficia de acest termen este obligatoriu sa respectati conditile de extra retur.

Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile calendaristice pentru comert la distanta stabilit prin ordonanţa de urgenţa nr. 34/2014, ci vine in completarea lui, in beneficiul clientilor ATU TECH.

Cine poate beneficia de EXTRA RETUR ATU TECH?

Acest serviciu este disponibil doar pentru persoanele fizice. Iti vom returna banii direct in cont in maxim 14 zile calendaristice de la data procesarii returului. 

Ce trebuie sa faci pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

  1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur afisate mai jos
  2. Completeaza formularul de mai jos
  3. Produsele se vor preda personal la sediul nostru sau se vor expedia de catre dumneavoastra doar prin curier rapid catre:
     
    SC Atu Tech SRL,
    Strada Stefan Cel Mare nr. 152K,
    Judetul Sibiu, cod postal: 550321,
    Telefon 0371783783
  4. Va rugam sa ambalati produsele intr-o cutie suplimentara si sa nu lipiti AWB-ul de cutia originala a produselor.

Trebuie sa tineti cont de faptul ca taxele de expediere vor fi suportate integral de dvs.


In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 5  zile de la data la care Atu tech intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care Atu Tech este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Atu Tech poate amana rambursarea pana la data receptionarii bunurilor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis bunurile catre Atu Tech, luandu-se in considerare data cea mai apropiata

Ai returnat o comanda pe care ai achitat-o integral sau partial cu voucher?

In cazul in care ai achitat integral o comanda cu voucher, noi o sa reactivam voucherul pentru a putea sa-l folosesti din nou. Daca termenul de utilizare a expirat, nu Il vei mai putea folosi.

In cazul in care ai returnat un produs pe care l-ai achitat partial voucher, partial ramburs / card online / ordin de plata, ti se reactiveaza voucherul si diferenta se restituie.

In cazul in care plata produselor a fost facuta partial sau total prin ONEY, Oney o sa va returneze suma platita pana la data curenta.

Conditii generale de retur al produselor vandute de Atu Tech:

Inainte de a trimite coletul te rugam sa verifici daca produsul tau respecta conditiile de extra retur de mai jos:

  • Produsele pe care doriti sa le returnati sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
  • Asigurati-va ca produsul nu este protejat de parole setate de dvs si ca ati sters eventualele conturi pe care le-ati definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o informatie cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software.
  • Va recomandam sa introduceti in colet o copie a facturii pentru o identificare mai usoara in cazul deteriorarii AWB-ului.
  • Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de accesoriile si/ sau cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, acest lucru este posibil doar daca produsele in cauza nu au fost montate.
  • Produsul trebuie sa fie receptionat in sediul Atu Tech in maxim 16 zile calendaristice.
  • Recomandam fotografierea produselor, mai ales a celor din din gama Hard-disk-urilor inainte de impachetare, astfel putem dovedi starea lor inainte de expediere.
  • Pentru siguranta produselor la transport si pentru a evita riscul de deteriorare, va rugam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, puteti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ai primit). Atu Tech nu poate fi raspunzator pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
  • Accesoriile aflate in cutia bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare pentru a beneficia de EXTRA RETUR ATU TECH cumparatorul trebuie sa returneze produsul doar impreuna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie de ambalat sau cutie din carton si impreuna cu toate accesoriile si manualele acestuia.
  • Atu Tech nu accepta retur produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului, fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului. 
  • Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea, depozitarea, montarea acestora
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom re-expedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator
  • Produsele returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
    Orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produsului este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa analizarea produselor returnate.
  • Atu Tech isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice/electrice, etc. Aceste taxe pot avea o valoare intre 1 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.

 

  • Va rugam ca produsele pe care le returnati sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, acesta intra in procesul standard de restarea contra-cost unde se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 Lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul -resetare de fabrica.
  • Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele returnate.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate,
  • Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, urme de montaj, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice,
  • Produsele carora le lipsesc accesorii
  • Produsele carora le lipsesc ambalajul original sau este deteriorat/murdar
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Acumulatorii, invertoarele, accesoriile pentru invertoare, boxele si sistemele de boxe, lanternele si becurile cu halogen/led pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  • Echipamentele de retea, de stocare(hdd, ssd, carduri memorie) care nu sunt sigilate.
  • Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare sau daca produsele au licente OEM activate.
  • Produse care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia avand caracteristici sau dimensiuni speciale(ex: usi de garaj)
  • Cabluri - pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite)
  • Testerele pentru senzori de fum -nu se pot returna


Pentru a beneficia de EXTRA RETUR ATU TECH va rugam completati FORMULARUL DE RETUR DE AICI.