Bine ati venit la sistemul de service Atu Tech!
Asa cum stii, toate produsele de pe www.a2t.ro beneficiaza de garantie, in functie de tipul de produs (aceasta garantie poate varia de la 6 luni la 10 ani). Daca ai intampinat probleme cu unul din produsele achizitionate, beneficiezi de serviciul de service cu ridicare si returnare gratuit.
Ce trebuie sa faci? In primul rand, te rugam sa completezi formularul de mai jos. Te rugam sa nu trimiti produse in service inainte de a completa acest formular si a fi contactat de un consilier Atu Tech. In lipsa acestui formular, identificarea ta si a comenzii este mult mai greoaie si acest lucru va mari termenul de solutionare a problemei (odata ce produsul tau ajunge in service, acesta va fi diagnosticat, reparat sau inlocuit - in functie de caz - in termen de 15 zile calendaristice). In cazul in care produsul nu mai poate fi reparat, si nu se mai afla pe stocul Atu Tech se va rambursa contravaloarea produsului.
Dupa ce vei completa acest formular, vei fi contactat telefonic in termen de maxim 48h, in zilele lucratoare, de catre un consultant Atu Tech care iti va comunica pasii urmatori.
Cateva recomandari inaintea trimiterii produsului:
1. Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile cu care produsele au fost livrate in cutia originala. De asemenea, trebuie sa contina toate documentele necesare precum: factura si garantie.
2. Atu Tech va trimite curierul la adresa indicata de dsv pentru ridicarea coletului. Produsele trebuie sa ajunga in sediul nostru prin curier sau predate personal.
3. Atu Tech nu are obligatia acordarii garantiei in cazul in care produsele au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator de catre cumparator, au fost utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost destinate, montate gresit, au suferit socuri electrice, mecanice sau termice, au fost scufundate in apa sau prezinta urme de lichide in interior, au intrat in contact cu substante care nu sunt necesare in procesul de montare. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei iar costul transportului va fi suportat de client.
4. In cazul in care produsul este testat de service si este functional, costul transportului pentru returnarea produsului va fi suportat de client.
5. Atu Tech nu accepta in service produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului. Fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului.
6. Va rugam sa introduceti in colet o copie a facturii pe care ati primit-o odata cu produsul sau produsele si garantia acestora.
7. Pentru alte informatii, va rugam sunati la numarul de telefon 0371-783-783 sau trimiteti-ne un mail pe adresa [email protected].
8. Conform legii, termenul de solutionare al garantiilor este de 15 zile calendaristice de la intrarea produsului in service-ul Atu Tech. Daca produsul trimis in service este trimis fara o copie a facturii sau datele de contact, precum si fara accesoriile din cutia originala in care a fost livrat, termenul de solutionare se mareste.
9. Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele trimise in service.
Produsele care prezinta urme de interventie neautorizate precum sigiliu rupt, dezlipit sau deteriorat nu mai beneficiaza de garantie!
Atentie! Garantia standard oferita de AtuTech este de 24 luni pentru produsele electronice, respectiv 6 luni pentru acumulatori si baterii, acestea fiind considerate consumabile. Pentru produsele care au garantie mai mare de 24 luni va rugam sa prezentati si certificatul de garantie, eliberat odata cu factura fiscala.