Returnare produse

Bine ai venit in sectiunea de retur Atu Tech! 

returnare produse amblate

 

Cine poate beneficia de retur in 14 zile? 

Orice persoana fizica, juridica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii. Aceste persoane trebuie sa respecte legislatia in vigoare privind dreptul la retragere. Cititi aici OUG 34/2014, articolul 9.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs  expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe componente.

 Ce trebuie sa faci pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

  1. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur afisate mai jos
  2. Completeaza formularul din link-ul: https://www.a2t.ro/c/m/s/returnare
  3. Produsele se vor preda personal la sediul nostru sau se vor expedia de catre dumneavoastra doar prin curier rapid catre:
    SC Atu Tech SRL,
    Strada Stefan Cel Mare nr. 152K,
    Judetul Sibiu, cod postal: 550321,
    Telefon 0371783783
  4. Va rugam sa tineti cont de faptul ca taxele de expediere vor fi suportate integral de dvs.
  5. Va rugam sa ambalati produsele intr-o cutie suplimentara si sa nu lipiti AWB-ul de cutia originala a produselor. 

 

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

  • Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 5  zile lucratoare de la data la care Atu tech intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care Atu Tech este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
  • Atu Tech poate amana rambursarea pana la data receptionarii bunurilor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis bunurile catre Atu Tech, luandu-se in considerare data cea mai apropiata

Ai returnat o comanda pe care ai achitat-o integral sau partial cu voucher?

  • In cazul in care ai achitat integral o comanda cu voucher reactivam voucherul pentru a putea sa-l folosesti din nou. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
  • in cazul in care ai returnat un produs pe care l-ai achitat partial voucher, partial ramburs/ card online/ ordin de plata, ti se reactiveaza voucherul si diferenta se restituie.  Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.
  • In cazul in care plata produselor a fost facuta partial sau total prin sistemul BNPL Oney, Oney o sa va returneze suma platita pana la data curenta.

Conditii generale de retur al produselor vandute de Atu Tech:

Inainte de a trimite coletul te rugam sa ti cont de recomandarile de mai jos pe care le vei primi si in e-mailul de confirmare.

  • Va recomandam ca produsele pe care doriti sa le returnati sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
  • Asigura-tiva ca produsul nu este protejat de parole setate de dvs si ca ati sters eventualele conturi pe care le-ati definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o informatie cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software.
  • Varecomandam sa introduceti in colet o copie dupa factura pentru o identificare mai usoara in cazul deteriorarii AWB-ului.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile si/ sau cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt intacte.
  • Produsul trebuie sa fie receptionat in sediul Atu Tech in maxim 14 zile calendaristice.
  • Recomandam fotografierea produselor din gama Hard-disk-urilor inainte de impachetare, astfel putem dovedi starea lor inainte de expediere.
  • Pentru siguranta produselor la transport si pentru a evita riscul de deteriorare, va recomandam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, putei trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ati primit). Compania Atu Tech nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
  • Accesoriile aflate in cutia bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din PRODUS. Ca urmare recomandam cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa ii returneze si ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie de ambalat sau cutie din carton si impreuna cu toate accesoriile acestuia.
  • Atu Tech nu accepta retur produse fara eticheta. Pe eticheta se regaseste codul de identificare al produsului, fara acest cod nu se poate face identificarea corecta a produsului. 
  • Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,caracteristicilor si functionarii produselor-conform O.U.G. nr. 34/2014 art.14(3)
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator
  • Produsele returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
    Orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produsului este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa analizarea produselor returnate.
  • Conform O.U.G. nr. 34/2014 art.14(3) -Atu Tech isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice/electrice, etc.

 Aceste taxe pot avea o valoare intre 1 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.

  • Va rugam ca produsele pe care le returnati sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, acesta intra in procesul standard de restarea contracost unde se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 ron + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul -resetare de fabrica.
  • Nu suntem raspunzatori de datele personale stocate pe hard disk-uri, stick-uri USB sau carduri SD care insotesc produsele returnate.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate,
  • Produsele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice,
  • Produsele carora le lipsesc accesorii,
  • Acumulatorii, lanternele si becurile cu halogen/led pot fi returnate doar daca sunt sigilate
  • Castile in earnu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena (acestea se pot returna doar daca nu au fost desigilate)
  • Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare sau daca produsele au licente OEM activate.
  • Produse care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia avand caracteristici sau dimensiuni speciale(ex: usi de garaj)
  • Cabluri - pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite)

 

Serviciul EXTRA RETUR de la ATU TECH

Stim cat de greu este sa te hotarasti la un produs si ne-am dat seama ca multi dintre voi ar dori sa testeze produsele inainte de instalare. Astfel am creat serviciul EXTRA RETUR ATU TECH mai multe detalii in link-ul: Extra-Retur in 30 de zile