A2T Asist

Suntem aici sa te ajutam!

   Comenzi si livrare

   Servicii si suport

   Utile

  • Cum cumpar

    Aici vei gasi detalii despre procesul de adaugare in cos si comanda, confirmarea telefonica a comenzilor si livrarea acestora
  • Suport tehnic gratuit

    Asistenta de la distanta pentru configurarea sistemelor de supraveghere video, automatizari de porti si videointerfoane
  • Download

    Descarca manuale de utilizare, ghiduri rapide si cataloage pentru sisteme de securitate si supraveghere video
  • Cum platesc

    Detalii despre modalitatile de plata a comenzilor, pentru persoanele fizice si juridice
  • Livrare

    Detalii despre transportul produselor normale si agabaritice
  • Blog

    Articole de specialitate cu si despre sistemele de securitate
  • Cere oferta SICAP

    Formular pentru cererea de oferte in sistemul de achizitii publice SICAP
  • Returnare produse

    Poti returna orice produs in termen de 30 de zile de la achizitie
  • Contact

    Modalitatile si programul in care ne poti contacta, in functie de nevoia ta
  • Daca nu sunteti sigur ce produs sa alegeti ne puteti contacta de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 17:00, la 0371-783-783.
  • Garantie

    Formular necesar pentru a trimite un produs in service
 
   
     
     
     

Intrebari frecvente

1. Nu am primit / am pierdut factura. Cum procedez?

Odata ce comanda ta este facturata, vei putea accesa si descarca factura aferenta comenzii tale direct din contul tau de client de pe www.a2t.ro.

2. Nu am primit / am pierdut certificatul de garantie. Cum pot sa il obtin?

Odata ce comanda ta este facturata, vei putea accesa si descarca certificatul de garantie aferent comenzii tale direct din contul tau de client de pe www.a2t.ro. In cazul in care nu ai primit certificat de garantie si acesta nu exista nici in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului.

3. Produsul comandat si primit este defect. Ce fac?

In primul rand, te rugam sa apelezi la serviciul de Suport Tehnic prin telefon la 0371 783 783 sau completand formularul. Impreuna vom incerca sa stabilim daca este un defect de fabricatie sau utilizare gresita. Daca produsul are un defect de fabricatie, urmatorul pas este trimiterea acestuia in service, prin serviciul de ridicare si returnate gratuite. Pentru a demara acest proces, este necesar sa completezi formularul de service.

4. Cum pot afla stadiul produsului meu din service?

In momentul in care produsul tau ajunge in service vei fi notificat prin e-mail. Termenul maxim de reparatie este de 15 zile. Odata ce produsul tau a fost reparat vei primi o noua notificare pe e-mail, insotita de fisa de service. Dupa ce primesti aceasta notificare, produsul iti va fi livrat prin curier in maxim 48 ore.

5. Pot sa aduc personal produsul in service?

Da, produsul poate fi adus personal in service, odata ce au fost parcursi pasii necesari. In primul rand, te rugam sa apelezi la serviciul de Suport Tehnic prin telefon la 0371 783 783 sau completand formularul. Impreuna vom incerca sa stabilim daca este un defect de fabricatie sau utilizare gresita. Daca produsul are un defect de fabricatie si trebuie adus in service, este necesar sa completezi formularul de service pentru a primi un nr. de inregistrare, iar apoi il poti preda personal in service.

6. Cum pot lua legatura cu service-ul Atu Tech?

Daca doriti sa intrati in contact cu Departamentul Service, puteti scrie un e-mail la orice ora pe [email protected].   

7. Ce produse pot fi returnate?

Toate produsele achizitionate de pe www.a2t.ro pot fi returnate in termen de 30 de zile, exceptie facand usile de garaj (care se executa pe comanda, pe dimensiuni personalizate) si camerele termale si termoscannerele achizitionate prin pre-comanda. Cu toate acestea, daca aceste produse prezinta defecte de fabricatie, pot fi returnate in termen de 30 de zile de la primirea lor.

8. Cum pot returna un produs de care nu sunt multumit?

Produsele achizitionate de pe www.a2t.ro pot fi returnate in termen de 30 zile. Pentru a returna un produs, tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur si sa tii cont de recomandarile pe care le vei primi in e-mailul de confirmare.

9. Este posibil sa returnez un produs resigilat?

Bineinteles! Produsele resigilate de pe www.a2t.ro au aceleasi beneficii ca produsele noi. Pentru a returna un produs resigilat, tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur si sa tii cont de recomandarile pe care le vei primi in e-mailul de confirmare.

10. Produsele resigilate au garantie?

Da, produsele resigilate au aceeasi garantie ca si produsele noi. 

11. In cat timp primesc banii inapoi pentru un produs returnat?

Conform legislatiei in vigoare, termenul maxim de restituirea a banilor pentru un produs returnat este 14 zile. Restituirea banilor se face prin virament bancar, in contul IBAN completat in cererea de retur.

12. Am primit comanda si lipsesc produse din colet. Ce trebuie sa fac?

Daca sesizezi ca lipsesc produse din coletul livrat in urma comenzii tale pe www.a2t.ro, te rugam sa ne sesizezi acest lucru in maxim 14 zile de la primirea coletului sau in curs de 24 de ore daca ati optat pentru livrare cu serviciul "Deschidere colet". Sesizarea se face completand formularul de reclamatii, dupa care vom face toate verificari necesare si vei fi apelat de catre un consultant Atu Tech pentru a-ti oferi in cel mai scurt timp solutia la problema raportata de tine.

13. Produsul comandat de mine are un defect. Ce pot face?

In primul rand, daca ai ales optiunea "deschidere colet la livrare" te sfatuim sa refuzi coletul. Daca ai acceptat coletul si constati ca produsul are un defect, te rugam sa ne sesizezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea acestuia, prin completarea formularului de reclamatii. Te rugam sa tii cont de termenul de 48 de ore!

14. Am introdus gresit datele de facturare. Le pot modifica?

Toate comenzile efectuate si datele personale completate pe www.a2t.ro se confirma telefonic inainte de facturare. Puteti solicita corectarea datelor in momentul in care sunteti apelat pentru confirmarea comenzii. Daca ati sesizat greseala dupa ce comanda a fost facturata, pentru a corecta datele este necesarea stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a solicita refacturarea, va rugam sa completati formularul de reclamatii si sa asteptati sa fiti contactat telefonic. 

15. Pot sa platesc comanda in rate?

Da, poti opta pentru plata in rate cu cardul de cumparaturi. Aceasta optiune de plata este disponibila cu urmatoare carduri de cumparaturi: Card Avantaj emis sub sigla MasterCard de către Credit Europe Bank; Bonus Card emis de Garanti BBVA; Star Card emis de Banca Transilvania; allinclusive emis de BRD Finance; cardurile de cumpărături de la Alpha Bank.

16. Pot sa anulez sau sa modific o comanda?

Poti anula sau modifica o comanda sunand la 0371 783 783 sau asteptand apelul de confirmare a comenzii de la Call Center-ul Atu Tech.

17. In cat timp va fi livrata comanda mea?

• 1-2 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata inainte de ora 15, iar produsele se afla in stocul Atu Tech;
• 2-4 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca comanda a fost plasata dupa ora 15 sau produsele se afla in depozit extern / stocul; furnizorului
• 5-10 zile lucratoare de la primirea comenzii, daca produsele se afla in stocul furnizorului.